در حال پردازش، لطفا کمی صبر کنید ...
bd
14 آذر 1402

معرفی محصول جدید کمپانی چری، جیکو J8

جیکو J8، نسخه تغییر یافته چری تیگو 9

جیکو J8، نسخه تغییر یافته چری تیگو 9 و کراس اوور آینده بازار ایران

گروه چری در نمایشگاه شانگهای در بهار 2023، از برند جدیدی به نام جیکو رونمایی کرد. اولین محصول جیکو در روسیه که فروش آن از اواخر ماه سپتامبر آغاز شد، کراس‌اوور جیکو J7 بود. حال گروه چری با معرفی جیکو J8 از فرصت عدم حضور برند های جهانی در بازر روسیه، نهایت استفاده را برده است. رسانه های روسیه اعلام کرده اند، جیکو J8 از اوایل 2024 به بازار روسیه وارد خواد شد. شایان ذکر است تصاویر انتخابی در این پیام از نمایشگاه قطر می باشد.

 

طراحی جیکو J8

جیکو J8 درواقع نسخه تغییریافته از چری تیگو 9 است، با این تفاوت که در J8 یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی عمودی و چراغ‌های جلوی ادغام‌شده با جلوپنجره مشاهده می‌شود. اما سایر ویژگی‌ها شامل زیل سقفی، دستگیره مخفی­‌شونده درها و چراغ‌های پیوسته عقب همچنان در جای خود قرار دارد. این مدل از آینه‌های بغل سنتی، دستگیره‌های درب جمع‌شونده و باربند بهره می‌برد. چراغ‌های عقب به صورت یک نوار عریض سراسری طراحی شده‌اند و در بخش بالایی آن یک اسپویلر بزرگ با چراغ ترمز یکپارچه وجود دارد.

 

 

ابعاد بدنه چری تیگو 9 و جیکو J8 مشابه هم بوده؛ طول: 4.82 متر، عرض: 1.93 متر، ارتفاع: 1.69 متر و فاصله بین محور ها: 2.82 متر می باشد.

 

کابین و امکانات جیکو J8

نمای داخلی جیکو J8 که در نمایشگاه قطر به نمایش گذاشته شده است و شامل  چند تریم مختلف مانند روکش چرم ناپا، نورپردازی داخلی در 256 رنگ و چندین سامانه دستیار راننده است.

 

مشخصات فنی جیکو J8

جیکو J8 در چین با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ که میتواند 261 اسب‌­بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور ارائه ­دهد، عرضه شده است اما احتمال دارد در بازار روسیه خروجی پیشرانه به 249 اسب‌­بخار کاهش یابد.

این مجموعه در حال حاضر با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه و در آینده با جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و همچنین سامانه هیبرید C-DM وارد بازر خواهد شد.

 

/پایان پیام

منبع: براورد

برآورد

اخبار