در حال پردازش، لطفا کمی صبر کنید ...
bd
29 آبان 1402

9 آذر، پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو

پیش فروش و فروش فوق العاده و اقساطی ایران خودرو فقط تا 9 آذر!

10 روز مانده به پایان طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو: پارس XU7P و پارس XU7P-ELX

شرایط ثبت نام طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 1402

ثبت نام فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ویژه دو مدل پژو پارس که از سه‌شنبه 1402/8/23 آغاز شده بود و تا تاریخ 1402/9/9 مهلت داشت به روزهای پایانی طرح نزدیک میشود. ثبت نام ایران خودرو مربوط به پژو پارس ELX (با موتور XU۷P) و پژو پارس سال (موتور XU۷P) است. این طرح مربوط به متقاضیان عادی است و زمان تحویل خودرو به متقاضیان 90 روز پیش بینی شده است.در این طرح متقاضیان باید کل مبلغ را در یک مرحله واریز کنند.

 

مدل پارس XU7P پارسXU7P-ELX
کد کلاس خودرو 35106 35107
برنامه فروش 106775 106774
پیش پرداخت 294.133 333.897
موعد تحویل  90 روزه  90 روزه

 

پس از اعلام اسامی منتخبین و در زمان واریز وجه، منتخبین می توانند رنگ خودرو را از رنگ های عرضه شده توسط ایران خودرو انتخاب نمایند.

هزینه‌های قانونی پرداختی از سوی متقاضیان ثبت نام از جمله حق بیمه شخص ثالث، مالیات و سایر موارد مرتبط بر این قرارداد، بر اساس نرخ‌ها و قوانین زمان ثبت نام ایران خودرو محاسبه شده است و در صورت تغییر مبالغ تا زمان تحویل خودرو، پرداخت مابه‌التفاوت کلیه موارد مذکور به عهده مشتری است.

نحوه محاسبه خسـارت تـاخیر در روش فروش فـوق‌العاده ایران خودرو در صورت بروز هرگونـه تـاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو، برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه یا ۳ درصد ماهانـه و بـه صـورت روزشـمار محاسـبه خواهد شد.

تحویل ایران خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی تخصیص خودرو و سایر ضوابط ابلاغی مراجع نظارتی خواهد بود.

 

افراد واجد شرایط این طرح چه کسانی هستند؟

امکان ثبت نام در این طرح فقط مخصوص متقاضیانی است که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده ایران خودرو (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای  آنها پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های برندگان سامانه یکپارچه از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

 

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو فروش فوق العاده آبان 1402

مراحل ثبت نام فروش فوق‌ العاده ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو با آدرس https://www.ikco.ir انجام می‌شود. درصورتی‌که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

 
/ انتهای پیام
 
 
منبع: براورد

برآورد

اخبار